Support

24/7 Support

Att vara tillgängliga för dig som kund när du behöver oss är en av våra främsta prioriteringar. En e-handelsplattform utgör för de flesta ett affärskritiskt system som kräver oavbruten och pålitlig funktion dygnet runt.

24/7 Support

Oavbruten support, dygnet runt

Att vara till hands när du behöver oss är en prioritet vi tar på största allvar. Problemlösning är inte bara en reaktion på akuta problem; det handlar också om att vara din pålitliga partner i det dagliga arbetet med en komplex e-handelsplattform som Magento.

Magento, som en avancerad e-handelslösning, är komplex och kräver flera års expertis för fullständig behärskning. Trots att vi tillhandahåller manualer, användardokumentation, instruktionsvideos, supportforum och utbildningar, förstår vi att dessa resurser inte alltid räcker till för att navigera smidigt genom det dagliga arbetet.

Hur vi arbetar

Vi förstår att behovet av support inte följer en 9-5-tidtabell. Våra Magentospecialister är tillgängliga dygnet runt, redo att svara på dina frågor och lösa eventuella problem, stort som smått. Vi går utöver det förväntade för att vara den ständiga resursen du kan lita på när du behöver det som mest.

Vår målsättning är att svara på dina förfrågningar inom 15 minuter. Vi tror på snabb respons och effektiv problemlösning för att minimera störningar i din e-handelsverksamhet. Oavsett om det gäller akuta problem, tekniska frågor eller allmän rådgivning, är vårt dedikerade team redo att agera.

24/7 Support inklusive utveckling

Vår 24/7-support inkluderar även utvecklingsaspekter, det som kallas ”3rd line” i supportmodellen. Även om utveckling vanligtvis planeras under kontorstid, är vi medvetna om att akuta problem och viktiga händelser inte alltid anpassar sig till schemat. Därför har vi alltid minst en utvecklare redo att hjälpa dig när du behöver det som mest, oavsett tidpunkt eller veckodag.

Med oss som din supportpartner behöver du aldrig känna dig övergiven eller osäker. Vi står vid din sida för att säkerställa att du alltid har rätt svar och fungerande lösningar när det verkligen gäller som mest.

Andra tjänster inom Support

Kontakta oss!

Jag heter Daniel Myrbäck och är VD på New Amsterdam. Lämna ett meddelande så kommer jag eller någon av mina kollegor återkomma till dig så snart vi kan.

Daniel Myrbäck

CEO